Vanaf 250 euro verzenden wij kosteloos. Onder dat bedrag rekenen wij 7.99 euro aan kosten.
Voor de uitzonderingen zie het kopje Verzending vanaf 250 euro gratis.
Voor de uitzonderingen zie het kopje Verzending vanaf 250 euro gratis.
U kunt er voor kiezen de artikelen in Zoetermeer af te halen. Dit kan alleen op afspraak, maar kan overdag en op zaterdag, maar alleen na overleg. U betaalt dan geen verzendkosten.
Retourneren is alleen mogelijk door de artikelen naar ons adres terug te zenden. Wij kunnen de artikelen dus niet bij u afhalen. Neem alstublieft contact met ons op, de pakketbezorger van Leidschendam komt niet naar ons adres. Mocht u toch zonder contact willen retourneren, stuur uw pakket dan naar
Retourneren is alleen mogelijk door de artikelen naar ons adres terug te zenden. Wij kunnen de artikelen dus niet bij u afhalen. Neem alstublieft contact met ons op, de pakketbezorger van Leidschendam komt niet naar ons adres. Mocht u toch zonder contact willen retourneren, stuur uw pakket dan naar
Â
Meerpolder 1a
2717 PA Zoetermeer.
Â
Wilt u na verzending de track and trace code aan ons doorgeven? Zo kunnen we in de gaten houden waar het pakket door de bezorger wordt afgegeven.
Â
Â
Voor retouren verzoeken wij u vooraf even contact met ons op te nemen, om af te stemmen hoe dat het beste kan. U heeft het recht aan te geven binnen 14 kalenderdagen ( gerekend vanaf de ontvangstdatum ) de artikelen terug te willen zenden. De verzendkosten van retouren zijn voor uw rekening. U krijgt uw gehele aankoopbedrag terug inclusief verzendkosten, mits voor de teruggezonden artikelen ook verzendkosten in rekening zijn gebracht. De betaling doen wij uiterlijk 14 dagen nadat u heeft aangegeven de artikelen terug te willen zenden. U heeft 14 dagen de tijd de goederen terug te zenden nadat u ons heeft aangegeven gebruik te willen maken van het recht op retour.
Na ontvangst van uw verzoek tot gebruikmaking van uw herroepingsrecht sturen wij u binnen 1 werkdag een bevestiging van ontvangst.
Verplichte tekst miv 1/7 2015:'De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.''
Als richtlijn houden wij aan dat de teruggezonden artikelen direct weer verkoopbaar moeten zijn. Zorg dus voor een deugdelijke verpakking.Â
Zodra wij artikelen ontvangen die niet direct verkoopbaar zijn behouden wij ons het recht voor behandelingskosten in rekening te brengen. Indien wij kosten in rekening moeten brengen, nemen wij contact met u op en leggen schriftelijk vast hoe hoog de kosten zijn, en hoe wij dat hebben berekend.Â
Europese richtlijnen geven aan dat ook voor speciale bestellingen het recht van retour van toepassing is. Wij houden ons daar aan. Wij nemen de speciale bestellingen dan ook gewoon terug, maar informeren u voorafgaand aan plaatsing van de bestelling bij onze leverancier(s) duidelijk welke consequenties het voor ons heeft indien u de artikelen gaat terugzenden.Â
Na ontvangst van uw verzoek tot gebruikmaking van uw herroepingsrecht sturen wij u binnen 1 werkdag een bevestiging van ontvangst.
Verplichte tekst miv 1/7 2015:'De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.''
Als richtlijn houden wij aan dat de teruggezonden artikelen direct weer verkoopbaar moeten zijn. Zorg dus voor een deugdelijke verpakking.Â
Zodra wij artikelen ontvangen die niet direct verkoopbaar zijn behouden wij ons het recht voor behandelingskosten in rekening te brengen. Indien wij kosten in rekening moeten brengen, nemen wij contact met u op en leggen schriftelijk vast hoe hoog de kosten zijn, en hoe wij dat hebben berekend.Â
Europese richtlijnen geven aan dat ook voor speciale bestellingen het recht van retour van toepassing is. Wij houden ons daar aan. Wij nemen de speciale bestellingen dan ook gewoon terug, maar informeren u voorafgaand aan plaatsing van de bestelling bij onze leverancier(s) duidelijk welke consequenties het voor ons heeft indien u de artikelen gaat terugzenden.Â
Wij geven hiermee enkel aan dat wij het artikel niet mogen retourneren bij onze leverancier(s)
Omdat het veelal de minder gangbare artikelen betreft (die wij bij onze leveranciers niet kunnen retourneren ) blijven wij met moeilijk te verkopen artikelen zitten. De kosten daarvan moeten wij hoe dan ook weer aan onze klanten doorrekenen, en dat proberen wij zo veel mogelijk te beperken. De optie die artikelen u te onthouden is naar ons idee niet de beste. Met duidelijke communicatie over en weer proberen wij u op de beste maar wel werkbare manier te helpen.
Er zijn artikelen die wij niet terugnemen. Dat zijn op maat geknipte slang en artikelen die een houdbaarheidsdatum hebben. Dat zijn bij ons enkel de Thomsit artikelen. Alvorens wij de bestelling van deze beperkt houdbare produkten bij onze leverancier(s) plaatsen zullen wij u daar per mail nogmaals van op de hoogte te brengen en u verzoeken mee in te stemmen met het niet mogen retourneren van de betreffende artikelen.
Â
Omdat het veelal de minder gangbare artikelen betreft (die wij bij onze leveranciers niet kunnen retourneren ) blijven wij met moeilijk te verkopen artikelen zitten. De kosten daarvan moeten wij hoe dan ook weer aan onze klanten doorrekenen, en dat proberen wij zo veel mogelijk te beperken. De optie die artikelen u te onthouden is naar ons idee niet de beste. Met duidelijke communicatie over en weer proberen wij u op de beste maar wel werkbare manier te helpen.
Er zijn artikelen die wij niet terugnemen. Dat zijn op maat geknipte slang en artikelen die een houdbaarheidsdatum hebben. Dat zijn bij ons enkel de Thomsit artikelen. Alvorens wij de bestelling van deze beperkt houdbare produkten bij onze leverancier(s) plaatsen zullen wij u daar per mail nogmaals van op de hoogte te brengen en u verzoeken mee in te stemmen met het niet mogen retourneren van de betreffende artikelen.
Â
Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)
— AanÂ
viawww.nl (Meng BV )
Meerpolder 1 A
2266JB Leidschendam
— Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):
Â
Â
Â
Â
Â
— Besteld op (DD-MM-YYYY) : — Bestelnummer :
Â
Â
Â
Â
— Ontvangen op (DD-MM-YYYY):
Â
Â
Â
— Naam/Namen consument(en)
Â
Â
Â
— Adres consument(en) :
Â
Â
Â
Â
— IBAN Rekeningnummer:
Â
Â
Â
— Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
Â
Â
Â
Â
— Datum(DD-MM-YYYY):
Â
Â
Â
(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.